Sreća nije odredište, već način putovanja.
“Jako se pokvarila! Od Bajadere je nažalost ostalo samo ime i cijena. Ni ‘sluga’ nekadašnjeg slatkiša, sami šećer i uopće nije fina. Neki dan sam se šokirala koliko je neukusna, čak sam pomislila da je pokvarena.”, samo su neki od komentara za okus megapopularne Bajadere, kultnog slatkiša, za koji tvrde da je znatno promijenio svoju okus.

Na društvenim mrežama pljušte negativni komentari.
Ljudi pišu kako okus nema veze s onim nekadašnjim te uvjeravaju kako se kvaliteta srozala.
Slatkiš jednostavno više nije fin kao nekada, tvrde razočarani obožavatelji.
Usavršavanje recepture i održavanje kvalitete brenda težak je proces.
Trendovi u prehrambenoj industriji se mijenjaju, sirovine poskupljuju, a na tržištu je sve veća konkurencija. Možda su i potrošači mijenjaju svoje navike pa se proizvođači moraju prilagođavati raznim izazovima.
Iako većina tvrdi da Bajadera nije istog okusa, iz Kraša nas uvjeravaju u suprotno.
“Od početaka proizvodnje 1911. godine, pa sve do danas, Kraš inzistira na visokoj kvaliteti svih svojih proizvoda koji ujedno prolaze redovite i stroge kontrole.
Kad je riječ o Bajaderi koja ove godine obilježava 70. godina, ona je zadržala tradicionalnu recepturu”, tvrde iz Kraša.
Posebno su istaknuli kako su njihovi proizvodi osjetljivi na uvjete čuvanja i skladištenja, kao i na temperaturne razlike.
“Na to nismo u mogućnosti u potpunosti utjecati nakon što naši proizvodi budu distribuirani do krajnjeg potrošača.
U neadekvatnim uvjetima čuvanja može doći do promjene organoleptičkih svojstava poput okusa i izgleda”, poručili su iz Kraša na naš upit što se događa s Bajaderom.

Nema sumnje kako Je najprodavanija i najpoznatija hrvatska pralina desetljećima gradila brend zbog čega uživa u stabilnoj poziciji na tržištu.
No, ipak sud korisnika je najvažniji, a u ovom slučaj čini se kako postoji dosta njih koji su nezadovoljni. Kako će se Bajadera mijenjati i prilagođavati ostaje nam za vidjeti, a mi ćemo je zasigurno i dalje kušati i pratiti.
